Întrebări frecvente

Pentru a plăti online serviciile noastre, trebuie să aveți un card al oricărei bănci și un acord cu banca pentru deservirea cardului (banca clientă proprie a titularului cardului băncii)
 
În ENERGBANK, FINKOMBANK, MOBIASBANK, MOLDINDKONBANK, Compania noastră este introdusă în sistemul clientului și puteți găsi numele și datele bancare.
 
În alte bănci, trebuie să mergeți la alte plăți, să efectuați un șablon de plată.
 
  • Denumirea: SATELIT VIZUAL SRL
  • Codul fiscal: 1015600042102
  • Numar de cont: MD08EN000000222408700408
 
Toate acestea se află în chitanța pe care o primiți. Mai mult, în fereastra Scop de plată, trebuie să indicați numărul contractului pentru care plătiți, puteți indica adresa și prenumele abonatului cu care s-a făcut contactul. Adresa poate fi prescurtată (nu specificați MD-2044 și Chișinău) E destul strrada, casa și apartamentul. Acest lucru este necesar pentru incasarea corectă a plăților dvs.
 
Nu uitați să salvați șablonul pentru următoarele plăți.

Conectați cablul la televizor.

Accesați meniul TV.

Uneori, televizorul poate cere să selectați țara (depinde de marca TV).

Este necesar să se expuneti Germania, Finlanda.

Selectați Sursă semnal: cablu.

Bifați caseta „Numai digital” dacă nu doriți să căutați mai multe canale analogice suplimentare.

Selectați funcția de reglare automată. Reglarea automată ajută la găsirea și aranjarea rapidă a canalelor în ordine.

La sfârșitul procedurii de scanare, canalele vor fi salvate. Puteți începe să vizualizați.

Dacă ați finalizat toate operațiunile de mai sus, dar nu ați putut configura, trebuie să contactați asistența tehnică:

  • Ne puteți apela la numărul de telefon 022 608090,022 850000
  • Scrieți-ne despre problema de pe site-ul nostru

Verificați dacă televizorul, antena și cablul de conectare funcționează corect.

Dacă ați verificat, dar nu ați găsit încă cauza defecțiunii, trebuie să contactați asistența tehnică:

  • Ne puteți apela la numărul de telefon 022 608090,022 850000
  • Scrieți-ne despre problema de pe site-ul nostru

Pentru a afla de ce nu există sunet, urmați acești pași:

Asigurați-vă că modul silențios nu este activat și că nivelul sonor este pozitiv. Măriți volumul cu telecomanda.

Dacă nu ajută, înseamnă fie televizorul, fie telecomanda este defecta. Asigurați-vă că verificați:

– telecomanda nu este deteriorata mecanic,

-butoanele nu se lipesc,

-dacă există baterii în ea, dacă sunt goale, dacă polaritatea este respectată.

Dacă ați verificat, dar nu ați găsit încă cauza defecțiunii, trebuie să contactați asistența tehnică:

  • Ne puteți apela la numărul de telefon 022 608090,022 850000
  • Scrieți-ne despre problema de pe site-ul nostru

Asigurați-vă că toate cablurile / conectorii nu sunt deteriorați, corect și bine conectați.

Verificați alte canale (dacă problema nu este cu un singur canal, problema poate fi legată de furnizor).

Dacă ați verificat, dar nu ați găsit încă cauza defecțiunii, trebuie să contactați asistența tehnică:

  • Ne puteți apela la numărul de telefon 022 608090,022 850000
  • Scrieți-ne despre problema de pe site-ul nostru

Ne puteți apela la numărul de telefon 022 608090,022 850000
Faceți o cerere tehnică.

Locația – Asigurați-vă că routerul Wi-Fi este situat cât mai aproape de centrul casei, fără obstacole grave.

Numărul de utilizatori afectează direct semnalul de conectare, cu cât numărul de utilizatori simultan din aceeași rețea este mai mare, cu atât este mai mică viteza internetului.

Viruși și software rău: software rău utilizează alocarea lățimii de bandă pentru a încetini performanța computerului și a rețelei.

Filmele și jocurile în flux pot lua o mare parte din lățimea de bandă, deci dacă mai multe fluxuri funcționează în același timp, internetul poate încetini.

Programele de partajare a fișierelor, cum ar fi BitTorrent, utilizează cantități uriașe de date, ceea ce poate duce la viteze mai mici de conexiune.

Firewall-urile monitorizează tot traficul de rețea de pe computerul dvs., prin urmare, un firewall strict poate încetini viteza internetului. Încercați să resetați firewall-ul la valorile implicite.

Interferențe potențiale scăzute: lemn, gips, materiale sintetice

Potențial de interferență scăzut / mediu: sticlă vopsită

Potențial mediu de interferență: apă, cărămizi, marmură

Interferență potențială medie / mare: oglindă, telefon fără fir (2,4 GHz), monitor pentru bebeluși, cuptor cu microunde (până la 15 metri)

Probabilitate mare de interferență: beton

Potențial foarte mare de interferență: metal

Contractul este semnat pe termen de 24 de luni.

Serviciile pot fi suspendate temporar doar pentru o anumită perioadă. Este necesar să mergeți la biroul companiei și să depuneți o cerere de oprire temporară și sa achitati. În fiecare lună de îngheț – 50% din prețul abonamentului.

Trebuie să mergeți la biroul companiei cu buletinul de identitate și să completați o cerere de reziliere a contractului. Cererea este trimisă cu 30 de zile înainte de momentul deconectării de la servicii și este plătită.

Condițiile pentru returnarea echipamentului vor fi negociate cu consultantul din birou și trebuie îndeplinite în conformitate cu condițiile specificate în contractul dumneavoastră.